piątek, 7 czerwca 2013

Wstęp

4.06.2013
Zakładam kolejnego bloga, zamykając za sobą tym samym pewien okres swojego życia. Mam nadzieję, że ten dziennik w odróżnieniu od poprzednich, jakie prowadzałam będzie na tyle przemyślany, że w przyszłości doczeka się wydania w formie papierowej. O czym będzie ten blog? Będą to zapiski niepełnosprawnej młodej kobiety chorej na cztetokończynowe porażenie mózgowe, a przez to niemal całkowicie zależnej od otoczenia..
Chcę pokazywać wam swoje życie, przez kryształową szybę swoich myśli i emocji, tak bardzo ulotnych, ale niesamowicie ważnych w
życiu każdego z nas…
Użyta przeze  mnie metafora kryształu w adresie bloga, nie oznacza wcale iż uważam się za kogoś kto nigdy nie popełniał żadnych błędów, są wśród nawet takie, których nie umiem sobie wybaczyć. Czy czas naprawdę leczy rany?
Często, gdy patrzymy na kryształ mamy wrażenie, że mieni się kolorami tęczy. To ,co będzie nam dane zobaczyć, w dużej mierze zależy od tego pod jakim kątem  będziemy go  oglądać. Nie jestem bohaterką, ani tym bardziej aniołem, jestem człowiekiem…

9 komentarzy:

  1. Mam nadzieję, że ten dziennik wniesie coś nowego do twojego życia. Mam nadzieję na to, że znajdziesz ludzi, którzy Ci pomogą. Ja niestety nie potrafiłem. Czekam na kolejne i przytulam do serca.

    OdpowiedzUsuń
  2. ELE BARDZO ŁADY BLOG

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny wstęp, miłego pisania, będę zaglądać

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny blog, piszesz krótko, jednak z sensem. Będę do ciebie zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja gratuluję tak pięknej samodzielności :) Brawo! Trzymaj tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń