poniedziałek, 14 października 2013

10.Nie mijaj życie me

Mój Jedyny
          Nie wiem, co chcesz robić z moim życiem. Stawiasz na mojej drodze ludzi, którzy stają się dla mnie inspiracją. Zmuszają mnie do życia pełną parą , nie można przecież ciągłe patrzeć wstecz , przeżywać starych lęków i rozterek. Znów jak zwykle w takiej sytuacji pojawia się w mojej głowie
masa wątpliwości i pytań bez odpowiedzi. Nie chcę teraz o tym wszystkim myśleć. Chcę cieszyć się życiem, jakbym chciała nadrobić te wszystkie lata, gdy tego nie potrafiłam. Ty wiesz, że tych lat było
dużo…
          Klękam przed Tobą Panie i modlę się, by stojący przy mnie ludzie okazali się na tyle silni, żeby nie stracić swojego optymizmu, nawet, kiedy ja pokaleczę ich odłamkami szkła, odłamkami swoich bolesnych wspomnień. Ty, wiesz, że potrafię.
          Na razie proszę, tylko o jedno, pozwól mi oddychać, pozwól mi żyć.     
- Mały Książę -

4 komentarze:

  1. Trzeba zgodzic sie... i za duzo nie myslec, bo od myslenia glowa boli, nieprawdaz /smiech/!
    Serdecznosci
    Judyta

    OdpowiedzUsuń
  2. Prawdziwie, życiowo, pięknie...

    OdpowiedzUsuń
  3. http://kozeraanna.wrzuta.pl/audio/0ZwBf7MOwnU/podnies_mnie_jezu

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj
    Wczoraj odnalazłam adres Twojego nowego bloga. Nawet nie wiesz jak bardzo się z tego cieszę! Twoje wpisy są takie prawdziwe, głębokie...
    Będę tutaj często zaglądać.
    Pozdrawiam, Kaśka z www.katarzynat.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń