niedziela, 22 grudnia 2013

18. Urodziny Jezusa i dotyk

Wszystkiego Najlepszego Maleńki
          Nie rozumiem, dlaczego, nikt nigdy nie składa Ci życzeń, przecież to są Twoje urodziny. Zwykli ludzie dostają nawet prezenty z okazji tego święta. Ty bardzo rzadko dostajesz coś od ludzi, choć tak nie wiele wymagasz.
          Przez ostatnie dni poznałam różne rodzaje dotyku. Był wśród nich taki, którego nie chciałabym doświadczać zbyt często. Ten rodzaj dotyku budzi we mnie paniczny strach.  Strach zamykający wszystkie okna i drzwi mojej świadomości. Nie pozwalając tym samym wedrzeć się do niej nawet najdrobniejszym smugom światła. Mam wrażenie, że pozostawia on po sobie tylko trudną do ogarnięcia pustkę mającą wpływ na pracę całego mojego organizmu.


          W takich sytuacjach Panie, nie pragnę niczego więcej, jak tylko tego, byś mnie do Siebie zabrał, bym mogła bez reszty schronić się w Twoich ramionach.
          Istnieje też drugi rodzaj dotyku pojawiający się najczęściej wtedy, kiedy się tego nie spodziewam. Ręce, które teoretycznie powinny być mi obce, stwarzać poczucie zagrożenia i niepewności, podtrzymały moją głowę z taką czułością, jakby dotykały „największego skarbu świata ”.


          Był ogrom bólu i cierpienia, ale było też poczucie graniczące z pewnością, że jest ktoś, „kto się troszczy „, że jest ktoś, „kto dba” o to, żebym przeszła „suchą stopą ” do końca ten szlak, jaki mam do przejścia.
          Czy Ty też doświadczałeś tego rodzaju miłości?
          - Mały Książę –


Życzę wam, abyście przy okazji urodzin Jezusa się nawzajem miłowali. 


9 komentarzy:

  1. jak żyję, nie czytałam większych bzdur

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nikogo do niczego nie zmuszam...

      Usuń
    2. Jak żyję, nie widziałem większego chamstwa. Malutki jesteś u, malutki.

      Usuń
  2. życzenia dla Jezusa?? co Ty dziecko jesteś???

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne są Twoje wpisy, każdy taki prawdziwy. Pozwalasz mi spojrzeć na niektóre sprawy z trochę innej perspektywy, pokazujesz mi swój punkt widzenia. Bardzo Ci za to dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jak dla mnie to raczej infantylne

    OdpowiedzUsuń
  5. osoba prowadząca tego bloga jest niepełnosprawna, co nie znaczy wcale, że gorsza. wyraża swoje przemyślenia w ten sposób, moim zdaniem nie jest to infantylne

    OdpowiedzUsuń
  6. Tego dotyku, który sprawia, że się czujesz największym skarbem świata, życzę Ci na cały rok...

    OdpowiedzUsuń
  7. malutki czy nie, przynajmniej mam swoje zdanie, nie boję się go wyrażać

    OdpowiedzUsuń