poniedziałek, 3 lutego 2014

23. O dokonywaniu wyboru


Najdroższy!


         Ostatnie dni przyniosły ze sobą zaskakujące wydarzenia, które sprawiły, że czuję się szczęśliwa. Odkrywam nowe wymiary swojego życia. Nie znałam ich do tej pory, albo tylko bałam się poznać. 
          Muszę tylko pamiętać o jednym Twoja Miłość jest dla ludzi niepojęta ….
          Nie będziesz ode mnie wymagał dokonywania wyboru między miłością do Ciebie, a miłości do drugiego człowieka, kimkolwiek on jest. To nie ludzie decydują o tym, czy zostanę dopuszczona do bram Twojego Królestwa. O tym decydujesz tylko Ty.
                                                                                                      – Mały Książę –

6 komentarzy:

  1. Przecież ta miłość do drugiego człowieka, to jest Jego miłość, którą On go obdarza posługując się moją osobą. Ergo - On nigdy takiego wyboru nie będzie od nas wymagał.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nawet nie masz pojęcia, jak ważne dla mnie jest to, co napisałeś...

    OdpowiedzUsuń
  3. http://muzykadladucha.pl.tl/

    OdpowiedzUsuń
  4. prawdziwym błogosławieństwem jest zdolność kochania, a największym darem możliwośc kochania...

    OdpowiedzUsuń
  5. kocha się po prostu, bez przyglądania...
    Życzę Ci miłości , która odgoni wszelkie strachy
    Bardzo serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń