niedziela, 13 kwietnia 2014

28. O wielkim poście inaczej


11.04.2014
Najukochańszy!

          Miałam dużo planów na przeprowadzenie czytelników naszego dziennika, przez czas wielkiego postu, ale kolejny raz sprawiłeś, że uginam się pod ciężarem własnego krzyża. Panie mój, to nie przypadek, wiem to…

          Już prawie dwa tygodnie minęły od mojej wymarzonej i długo planowanej wyprawy do kościoła. To twój dom Jezu, przekraczając jego próg czułam dziwne ciepło, stopniowo wypełniło moje sztywne ciało, nie zostawiając mi cienia wątpliwości, iż to, co odczuwam nie jest złudzeniem, ani, co gorsza wytworem mojej fantazji. Siedziałam pogrążona w modlitwie, podświadomie czekając na rozwój wydarzeń. W pewnym momencie ze zdwojoną siłą uderzyły mnie słowa kapłana. Zakorzeniły
się w mojej pamięci, na tyle mocno, że w ciągu następnych tygodni, stały się nie tylko drogowskazem, ale wręcz zaklęciem, powtarzanym w sytuacjach bez wyjścia, jako chęć całkowitego oddania się w Twoje ręce..

          „zostaw mi tylko światło wiary” powtarzałam, gdy okazało się, że moja konferencja z przeszłością, będzie nieco bardziej dotkliwa, niż myślałam, gdy uczyłam się pokory, najpierw prosząc o pomoc, a potem pozwalając sobie jej udzielić. Pokazałam bezradność wobec władanej fizyczności. Tylko Ty wiesz, ile mnie to kosztowało…

          Ktoś brał na ręce…

          Ktoś kładł na łózko…

          Ktoś się nade mną modlił…

          Ktoś płakał…?

          Niemożliwe…

          Ktoś…

           
 - Mały książę – 

5 komentarzy:

  1. Odpowiadając na wiersz

    Ktoś Cię brał na ręce…
    Ktoś Cię kładł na łóżko…
    Ktoś się za Ciebie modlił…
    Ktoś za Tobą płakał… Ktoś Cię w końcu obdarzył miłością,
    Na którą od tak dawna zasługujesz
    Naprawdę
    Warszawa, 13.04.2014

    OdpowiedzUsuń
  2. Modle sie codziennie: Panie, przymnoz mi wiary!
    Serdecznosci
    Judyta

    OdpowiedzUsuń
  3. bo tak naprawdę napisałyśmy teksty, o tej samej tematyce...

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj Elu Serdecznie Ciebie Pozdrawiam a oto blok mój http://12motyl.blog.interia.pl/

    OdpowiedzUsuń