niedziela, 22 czerwca 2014

32.SOS



Uwielbiony!

          Nie mam czasu dla Ciebie Jezu. Wstyd mi, bo chyba w ten sposób lekceważę misję, jaką mi powierzyłeś. Przepraszam, chyba się pogubiłam, zaczekaj na mnie
proszę…
Chcę robić tysiąc rzeczy jednocześnie, zapominając, o życiu na kredyt, a przecież jestem tu tylko dzięki Twojej woli Panie..
          Chowam fizyczne ograniczenia do podróżnej torby..
          Biegnę, szukając śladów normalności… Na siłę…
          Nabrałam rozpędu i nie docierają do mnie żadne sygnały ze świata. Moje oczy, choć pozornie otwarte. Odbierają tylko oślepiające światło w niczym nieprzypominające tego, które pochodzi od Ciebie...
Zatrzymaj mnie...
- Mały Książę –

4 komentarze:

  1. A może zatrzymaj się sama i przynajmniej westchnij; JEZU UFAM TOBIE. Jest takie powiedzenie; "spiesz się powoli..."

    OdpowiedzUsuń
  2. a może misja to za wiele powiedziane

    OdpowiedzUsuń
  3. https://www.youtube.com/watch?v=d8nJCJHwjEg
    Pozdrawiam cieplutko....

    OdpowiedzUsuń
  4. po to się błądzi, aby za chwilę odzyskać wzrok ;)

    OdpowiedzUsuń