poniedziałek, 22 grudnia 2014

55 Boże narodzenie



Kochany!
          I tak wraz z czytelnikami tego dziennika doszłam do kolejnego Adwentu, który zawsze wydaje mi się niezwykłym okresem w roku liturgicznym. Bo przecież nie co dzień czeka się na Twoje narodzenie, prawda?
          W zeszłym roku pisałam, że masz swoje urodziny. Coś w tym jest. Przecież tak naprawdę są dwa punkty naszego życia, które od samego początku mamy zagwarantowane, niezależnie od wszystkiego.
Tak więc wypadałoby mi życzyć Ci po raz kolejny wszystkiego najlepszego z okazji urodzin. Ale niestety, w tym momencie przychodzi mi na myśl, że coraz mniej  ludzi na tej ziemi tak traktuje te niezwykłe dni. Ten czas, jakiego wszyscy chrześcijanie będziemy świadkami.

Czego mogłabym sobie życzyć, aby ludzie nie odwracali się od Ciebie pod byle pretekstem? Zrozumieli, że tak naprawdę, to Ty powinieneś być głównym kierownikiem naszego istnienia. Nie sztuką jest pięknie o Tobie pisać, lecz wcielić Twoje zasady w życie, bez poczucia obowiązku czy przymusu. Chciałabym, żeby ludzie potrafili to robić, niezależnie od tego, czy są katolikami, protestantami, czy jeszcze jakiejś innej chrześcijańskiej religii. Zostałeś sztucznie podzielony na części. Może trochę inaczej nazwane? Ale tak naprawdę jesteś Jedyny w swojej niebieskości, potędze, wartości. Pamiętajmy o tym, siedząc wraz z bliskimi przy świątecznym stole. Znajdźmy miejsce również dla Jezusa.
-Mały Książę-

14 komentarzy:

  1. Witaj! zjawiam się tutaj ponownie, aby życzyć Ci błogosławionych ŚWIĄT; ongiś zaglądałaś na mój stary blog, teraz mam nowy. Jeśli będziesz miała ochotę, to zapraszam do mnie, tam znajdziesz więcej życzeń świątecznych także dla Ciebie.
    http://ocalic-od--zapomnienia.blog.pl/
    Boże Dziecię- maleńka Miłość, która może zbawić cały świat, a ludzi uwolnić od egoizmu i pychy- wystarczy tylko nasze TAK; pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Nasze święta nieco się różnią, ty obchodzisz narodziny Jezusa, Boga w takiej postaci, ja obchodzę ponowne narodziny Słońca, tak można najprościej powiedzieć, od wczoraj, przez 12 dni dalszych....ale choć się różnimy co nieraz mówiłyśmy, przecież i tak te różnice nic nie znaczą. Więc ja Tobie chciałam też w te święta, Twoje i moje, złożyć życzenia, aby były jak najpiękniejsze i byś na nowo mogła odnajdować to, co w nich najważniejsze :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzenia piękne, wyjątkowe, szczere i jedyne w swoim rodzaju.

    OdpowiedzUsuń
  4. Radosnych i spokojnych Świat Tęczowa Duszo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pogodnych, radosnych Świąt, żeby Jezus narodził się przede wszystkim w naszych sercach! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne życzenia! Życzymy Tobie radosnych, ciepłych Świąt !

    OdpowiedzUsuń
  7. Znajdźmy miejsce również dla Jezusa.
    Dziwne to czasy, które wymagają takiego przypomnienia. A niestety wymagają...
    Ale to Ty przypominasz, bo Twoje spojrzenie na ten świat jest wyraźniejsze, niż niejednego z nas. I tego, byś nigdy nie utraciła tej ostrości życzę Ci nie tylko na najbliższe dni, ale na cały rok.

    OdpowiedzUsuń
  8. wesołych świąt ♥
    mogłabym prosić o poklikanie? to tylko chwilka :)
    http://czillen.blogspot.com/2014/12/new-year.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale pięknie tu piszesz, będę zaglądać częściej <3
    http://kasjaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. mam nadzieje że świeta były udane :)
    kliknęłabyś w link na początku nowego wpisu? ;>

    OdpowiedzUsuń
  11. Tak, tutaj jest wyjatkowo, wyjatkowo, bo to pierwszy blog,na który trafilam prowadzony w tej formie.Rozmowa z Bogiem to modlitwa, piękna forma wpisów oczarowuje niezwyklością....a także przypomina,że tak naprawdę w zyciu osoby wierzacej najważniejsza jest wiara....pozdrawiam Duszyczko i dziękuję za odwiedziny na moim skromnym blogu! ( yolanda-art.blogspot.com) pozdrawiam, Yolca

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie piszesz
    http://rosewithcherry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń