piątek, 6 marca 2015

63 zapach bezradności


5.03.2015
Najukochańszy mój
          Moje życie nabiera przyjemnego rozpędu. Barwy sprawiają wrażenie dziwnie ostrych, wręcz nienaturalnie jaskrawych, chwilami wydaje mi się, że widzę dawną ciemność. Nie, jeszcze jej nie doświadczam, nie dotykam koniuszkami sztywnych palców. Czuję jedynie ostry zapach, wdzierający się do najmniejszych zakamarków
ciała, siejąc przy tym ogromne spustoszenie. Czasami na ułamki sekund odbiera zdolność oddychania. Świat wiruję. Ziemia gwałtownie usuwa się spod stóp, w taki sposób, iż tylko cudem unikam upadku w przepaść, śmierci. Nagle spostrzegam, że balansuje na granicy dwóch, tak różnych przecież światów. Jak do tego doszło? A może jest tak od zawsze?
          To nic, Panie mój jedyny. Pragnę w ciszy i pokorze spełniać Twoją wolę. Bo Ty nigdy nie upokorzysz, nie sprawisz bólu, nie zawiedziesz! Bardzo dziwnie czuję się składając tę deklarację. Przecież tu na ziemi, coraz mniejszą wagę przywiązujemy do słów, jakie wypowiadamy w stronę drugiego człowieka, jakby zapominając, że trafiają one do ludzkiej duszy, nieraz pozostawiając w niej trudne do zatarcia wspomnienia. Mamy też swoje własne kalejdoskopy uczuć i emocji. Jak małe dzieci, bawimy się uczuciami innych, czerpiąc z tego złudną satysfakcję. Tak właśnie rodzą się plotki.
          To nic, to tylko zapach bezradności..
- Mały książę –


8 komentarzy:

  1. Wieki rzeczy
    w małych słowach rzeczywiście mogą sprawić
    bul i cios ale to schody

    nikt

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż,poniekąd jesteśmy słowami- trochę dobrzy, trochę źli. A najtrudniejszym darem jest Wolna Wola..

      Usuń
  2. Tak - On nigdy Ciebie nie zawiedzie. Dopuszcza niewyobrażalne cierpienie, ale wie, że to nie zachwieje Twojej miłości, a przeciwnie - jeszcze ją powiększy,

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za odwiedziny. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie natknęłam się jeszcze na podobnego bloga. Wzruszający list, będę tutaj zaglądać częściej.

    OdpowiedzUsuń
  5. dziękuję.... szukałam takiego bloga wspomnienia kiedyś z Bogiem też rozmawiałam pisałam do Niego listy a teraz.... pustka... tak bardzo za nim tęsknię....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale BÓG jest i daje się znaleźć tym co szukają GO z całego serca, kocha nas tak bardzo

      Usuń