sobota, 23 stycznia 2016

Wiersz



22.01.2016
DO POCZUCIA WINY
Nie wiń mnie za to, że nie widzę słońca,
Bo ludzka dusza jest nieodgadniona.
A ty nie wiesz nigdy do końca,
Która ścieżka zostanie ci przeznaczona…

Nie wiń mnie za to, że boję się krzyku,
Kulę się w sobie jak bezbronny zwierzak,
Czekając do następnego świtu,
Aż ktoś przytuli… Ty mnie nie pokonasz.

Nie wiń mnie za to, że chcę żyć do końca,
Bo przecież życie to nadludzka wartość.
Ale czy można żyć, mając świadomość,
Że zawsze jest coś, co może pokonać?...



4 komentarze:

  1. Kolejna lekcja Teologii w pigułce.Podana w bardzo artystyczny i wysublimowany sposób . Nie przestajesz mnie zadziwiać .Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Chęć życia jest najważniejsza.

    OdpowiedzUsuń
  3. Życie jest darem nic dziwnego, że chcemy żyć jak najdłużej. Piękny wiersz:):):)

    OdpowiedzUsuń